Efecte Sport, Sportul Acasa

10 minute de antrenament rapid pentru partea superioara a corpului

Antrenament rapid

Cum ar fi sa arzi mai multe calorii si sa iti construiesti cu adevarat corpul mult dorit antrenandu-te mult mai putin decat o face un impatimit al salii de forta?

Poate suna ciudat, insa este absolut adevarat.

Antrenamentele pentru forta au de obicei o durata mai lunga de timp pentru ca ai nevoie sa antrenezi cu adevarat acei muschi.

Insa ce te faci atunci cand nu ai timpul necesar pentru un astfel de antrenament?

Una dintre cele mai simple variante, si totodata una din cele mai rapide de a realiza acest lucru este antrenamentul in circuite.

 

Ce este un antrenament in circuit?

 

Un astfel de circuit este tipul de antrenament in care treci de la un exercitiu la altul cu pauze cat mai scurte intre ele.

Astfel, in loc de a urma stilul conventional, ce presupune mai multe seturi de exercitii executate unul dupa altul cu pauza intre ele,

antreamentul in circuit presupune termiarea unei serii din fiecare exercitiu cu o pauza cat mai scurta intre ele.

Un asemenea antrenament in circuit este si exercitiul pe care il prezentam astazi.

Acest exercitiu este conceput astfel incat sa fie facut cat mai repede, cu pauze cat mai scurte intre exercitii astfel incat sa ne miscam

continuu.  Durata videoclipului este de 10 minute si prezinta doar exercitiile din circuit, insa aminteste-ti ca inaintea oricarui antrenament

trebuie sa ne si incalzim.

 

Structura antrenamentului

  • Exercitii pentru partea superioara a corpului
  • 10 tipuri de exercitii
  • 45 de secunde pentru fiecare exerciiu si 15 secunde pauza

 

Echipament

  • Gantere
  • Banca pentru exerciii (optionala)

 

Incalzirea pentru antrenament nu este cuprinsa in videoclip insa trebuie facuta.

 

Marele avantaj al antrenamentului in circuite este arderea eficienta a grasimilor fara pierderea masei musculare.

Dar, chiar daca antrenamentul in circuit executat corect poate fi una dintre cele mai eficiente metode de slabire existente,

el nu trebuie sa fie doar atat.

Un circuit nu trebuie sa se limiteze la antrenamentul metabolic, putand fi usor manipulat atat pentru forta sau dezvoltare musculara.

Urmand un protocol inteligent de antrenament in circuit, poti sa iti construiesti cel putin la fel de multa masa musculara comparativ cu un

antrenament clasic de culturism, dar petrecand mult mai putin timp in sala de forta si dezvoltandu-ti si capacitatea de lucru in acelasi timp.

 

Fara alte detalii, uite videoclipul cu antrenamentul:

 

 

Cam atat pentru astazi!

Spre final lasa-mi un cometariu cu ce alte informatii ai dori sa gasesti pe blogul nostru in articolele urmatoare.

 

Iar daca esti tipul de persoana care nu are timp sa mearga la sala atunci gasesti aici si aici echipamente care sa te ajute sa faci sport asa cum trebuie acasa.

Pana data viitoare, toate cele bune!

 

 

 

 

 

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.