Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail si sa returnati produsul in ambalajul original.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra,  cu exceptia costurilor de livrare, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, sau de la data receptiei produsului. Rambursarea se face in contul bancar specificat de dvs.

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa: Iasi, Bld. Independentei nr. 27, Iasi, Romania, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de Housefit ne puteti contacta telefonic la numarul 0756019666.

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

 

Conditii generale pentru returul produselor vandute de Housefit SRL:

 

  • In cazul in care produsul se returneaza in Magazinul Fizic si modalitatea de plata a fost transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, si nu in numerar la casierie.
  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Daca produsul returnat nu are ambalajul original, se va percepe o taxa (retinuta din pretul produsului achitat de cumparator).
  • Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.