Efecte Sport

5 Sfaturi pentru Vara

Vara este anotimpul excelent pentru a-ti creea obiceiuri sanatoase care sa te tina o viata intreaga, iar fitnesul este unul dintre cele mai importante obiceiuri pe care le poti implementa.

Insa, ca sa poti implementa obiceiuri sanatoase si sa iti atingi obiectivele propuse, fitness-ul trebuie sa fie interesant si distractiv astfel incat sa nu te opresti pe parcurs, ci sa continui pana la indeplinirea obiectivelor.

De aceea, in acest articol iti vom oferi 5 sfaturi care sa te ajute sa implementezi obiceiuri sanatoase in viata de zi cu zi. Odata ce adaugi aceste mici schimbari vei observa ca fitness-ul nu mai este o „corvoada”, ci a devenit  ceva placut si foarte util.

 

      1. Bea mai multa apa „fun

 

Stim cu totii cat de importanta este consumarea apei, mai ales in perioada verii cand riscul de deshidratare este mult mai mari si cand transpiram si mai mult dupa un antrenament.

Acum propabil te gandesti ce inseamna apa fun, ce este si de unde o poti cumpara. Nu este nevoie sa o cumperi de nicaieri, ci o poti prepara foarte simplu acasa.

Ei bine, apa fun este tot apa, insa contine putin suc fresh din orice fruct. Poti pune putin fresh de portocale in apa, de grepfruit sau din orice alt fruct ai prefera. Aceasta apa va avea un gust mai bun si nu iti va aduce calorii in plus.

 

     2. Gaseste-ti un partener/partenera cu care sa te antrenezi

 

Este vara si este frumos afara. Totul este verde in jur si parca nu ti-ai mai dori sa te antrenezi tot in sala, ci vrei sa simti cu adevarat vara, de aceea tipul tau de antrenament se schimba.

Vrei sa pedalezi, sa faci jogging sau sa participi la un curs de dans in aer liber. Insa nu ai vrea sa te bucuri doar tu de toate aceste activitati, ci ai vrea pe cineva alaturi de tine astfel incat nici sa nu observi cum a trecut timpul.

 

      3. Antreneaza-te de dimineata 

 

Stim ca pentru cei ce iubesc somnul este mai greu sa se trezeasca, insa antrenamentul de dimineata este o modalitate excelenta de a te simti mai bine pe parcursul intregii zile.

Mai mult de atat, antrenandu-te de dimineata iti va trezi atat corpul cat si mintea astfel incat sa te bucuri de o concentrare sporita la job, dar vei evita si soarele puternic al amiezii.

 

     4. Incearca antrenamentele de pe internet 

 

Daca esti o persoana foarte ocupata si nu ai timp de sala sau de alergat in aer liber, atunci acest punct nu iti mai permite nici o scuza pentru ca antrenamentele online sunt un mod foarte convenabil de a face miscare din confortul casei tale.

Tot ce ai nevoie aici este doar un laptop conectat la internet. Pe Youtube sau pe platforme specializate vei gasi o multitudine de antrenamente din care poti alege.

Mai mult de atat, daca locuiesti la casa te poti antrena atat in ea cat si afara, in curte.

 

      5. Mananca ceva inainte de antrenament

 

Mananca ceva inainte de antrenament astfel incat sa te asiguri ca vei avea nivelul de energie necesar acestuia. Poti incerca o mica salata de fructe, un baton de proteine sau orice altceva iti va asigura un mic boost de energie.

 

Pe langa o dieta echilibrata si o miscare de cel putin 30 de minute pe zi – indiferent ca este vorba despre jogging, inot sau orice alt sport – intotdeauna incearca sa te gandesti la antrenamente ca la o provocare care sa te faca din ce in ce mai bun, dar in acelasi timp nu uita sa te si simti bine in acest proces.

 

Cam atat pentru astazi!

SPRE FINAL LASA-MI UN COMETARIU CU CE ALTE INFORMATII AI DORI SA GASESTI PE BLOGUL NOSTRU IN ARTICOLELE URMATOARE.

 

Pana data viitoare, toate cele bune!

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.