Benzi de alergare

Cum sa arzi cat mai multe calorii folosind o banda de alergat

Sa alergi ca sa te mentii in forma, sa slabesti sau doar ca sa te simti mai bine este un obiectiv demn de luat in seama. Insa, cum majoritatea

dintre noi nu ne dorim sa alergam pe frig, ploaie saau chiar canicula, atunci ne reorientam catre o banda de alergat.

Pentru ca, pe langa beneficiul confortului de a alerga in propria casa, o banda de alergat ne ofera cu mult mai multe: ne afiseaza numarul de

calorii arse, distanta parcursa, putem alerga in timp ce vizionam emisiunea sau filmul favorite sau putem testa diferitele programe de

antrenament pe care le au setate din fabrica.

 

Pe langa asta, o banda de alergat ne ofera posibilitatea de a ne regla inclinatia astfel incat in timpul antrenamentului sa ardem cat mai multe

calorii si sa ne construim musculatura dorita.

 

Astfel, atunci cand vrei sa iti intensifici antrenamentul pentru banda de alergat astfel incat sa asiguri o ardere optima de calorii, urmeaza urmatorii pasi.

 

  1. Creste durata alergarii

 

Poate suna prea simplu, insa asa si este. Cu cat alergi mai mult pe banda, cu atat mai multe calorii vei arde. Spre exemplu, daca alergi cu o

viteza de 10 kilometri pe ora si ai o greutate de aproximativ 70 de kg, vei arde aproximativ 330 de calorii intr-o jumatate de ora. Iar cu cat ai o

greutate mai mare, cu atat mai multe calorii vei arde.

 

Mai mult de atat, daca vei alerga inca 15 minute peste cele 30, vei arde inca 165 de calorii pe langa cele 330, asta inseamna ca vei arde in total

aproximativ 500 de calorii.

 

Daca nu vrei sa alergi mai mult de 30 de minute pe zi, insa iti doresti sa arzi mai multe calorii, atunci sfaturile de mai jos te vor ajuta cu

siguranta.

 

  1. Creste viteza

 

In mod natural, cu cat alergi mai repede, cu atat mai multe calorii vei arde. Insa, cum nu toata lumea poate alerga pentru o lunga perioada de

timp cu o viteza de 10km/ora, poti incepe cu o viteza mai confortabila.

 

Pentru inceput poti incepe cu viteza de 6 km/ora, mai apoi, o data ce te-ai obisnuit, poti mari viteza la 7 km/ora sau chiar 8 km/ora. Mai apoi,

daca reusesti sa te mentii la aceste viteze si chiar poti creste viteza este foarte bine, insa, daca nu te mai poti mentine, poti scadea viteza inapoi

la valoarea initiala de 6 km/ora.

 

Totul tine de intensitate. Daca iti cresti viteza, cresti si cantitatea de calorii arse, asta chiar si in cazul celor mai mici schimbari.

 

  1. Antrenament Interval

 

Esti gata pentru un antrenament mai avansat care sa arda si mai multe calorii pe banda de alergat?

 

Antrenamentele interval sunt extrem de populare si pot fi urmate si cu ajutorul unei bande de alergat. Acest tip de antrenament iti va arata cu

adevarat ce inseamna sa te simti obosit si iti va arde foarte multe calorii. Asa ca hai sa aruncam o privire asupra antrenamentului:

 

  • Alearga usor pentru 1-2 minute;
  • Creste viteza cu cel putin 2 nivele pentru un sprint de 30 de secunde;
  • Revin-o la viteza initiala.

 

Aceste sprinturi de 30 de secunde ii va oferi un impuls metabolismului tau si in acest fel vei arde mai multe calorii.

 

Un alt truc pe care-l poti folosi este dat de inclinarea bandei de alergat. Acesta poate fi facut in felul urmator:

 

  • Jogging la o inclinare de 0%
  • Creste inclinarea cu 3%
  • Creste viteza de alergare pentru 30 de secunde
  • Creste inclinarea la 4%
  • Revin-o la jogging
  • Scade inclinarea la 2%

 

Acest tip de antrenament iti permite sa fii creativ in alternarea vitezei si a unghiului de inclinare a benzii, astfel incat sa arzi cat mai multe calorii

pe banda.

 

  1. Alearga cu greutati pentru brate sau glezna

 

Acest sfat este bun pentru cei ce doresc sa isi construiasca musculatura. Cu greutati pentru brate sau glezne iti va fi mai greu sa alergi la

inceput, insa mentinand o viteza constanta si crescand-o usor dupa ce te-ai obisnuit deja, te va ajuta sa arzi si foarte multe calorii.

 

  1. Creaza-ti propriul antrenament la banda de alergat

 

Majoritatea oamenilor isi cumpara o banda de alergat si se arunca imediat pe ea, fara vreun plan, fara vreun obiectiv dinainte stabilit, pentru ca

mai apoi sa renunte dezamagiti de lipsa rezultatelor.

 

Insa, acest lucru nu trebuie sa fie valabil si pentru tine. Pe internet vei gasi o multime de planuri de antrenament pe care sa le urmezi, planuri

care la inceput te vor ajuta foarte mult, pentru ca mai apoi sa iti poti construi prorpiul plan in functie de obiectivele pe care ti le-ai propus.

 

Cam atat pentru astazi!

 

SPRE FINAL LASA-MI UN COMETARIU CU CE ALTE INFORMATII AI DORI SA GASESTI PE BLOGUL NOSTRU IN ARTICOLELE URMATOARE.

 

Pana data viitoare, toate cele bune!

 

Articole similare

One thought on “Cum sa arzi cat mai multe calorii folosind o banda de alergat

  1. COSTEL spune:

    Sal’ am varsta de 46 ani,sunt supraponderal (128 kg) , si nu pot alerga deocamdata dar, merg 1 ora cu 5.5 km/h si inclinatie de 5.5. Ard in jur de 500-550 k calorii. Intentionez ca in fiecare saptamana, sa cresc inclinatia, viteza si distanta, cu un numar. Crede-ti ca e ok, sau ar trebui sa fac altceva (mai spornic), pentru a arde mai multe k calorii!?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *